"Danas je naš dan!"
U predmetnoj
nastavi
obilježen je
Dan učenika…
Dana 17. studenog 2023. po prvi smo put u povijesti naše škole obilježili Dan učenika. Učenici predmetne nastave u školu su došli bez torbi, a učionice je zamijenila dvorana. Psihologinja Mirjana Černeka Mikuličić i knjižničarka Mirela Tuhtan zajedno s Vijećem učenika pripremile su zanimljiv program.
Započeli smo s Obrnutom učionicom. Sigurno već i prema imenu aktivnosti pretpostavljate da su učenici i profesori zamijenili uloge. Iz svakog su razrednog odjela prijavljeni učenici izabrali jedan nastavni predmet i temu o kojoj su pripremili predavanje i provjeru znanja.
Tea Terčić i Ema Perčić iz 5. a postale su tako profesorice geografije i govorile su o Republici Hrvatskoj. Predavanje iz geografije nastavio je 5. b: Laura Žeželić i Mauro Stanić rekli su nam više o susjednim državama Hrvatske.
Iz prirode smo naučili nešto o životinjskim rekordima i upoznali najveće, najmanje, najbrže i najneobičnije životinje, a prezentaciju su pripremili učenici 6. a razreda: David Kanić, Karlo Stanić i Damjan Tuhtan.
Chiara Šušnjar, Sara Načinović, Petar Peloza i Erik Sanković iz 6. b razreda prenijeli su nam naučeno znanje o cijelim brojevima.
Na pitanje Zašto se hranimo? odgovorile su sedmašice Dora Puž i Leilani Hrunčev Jovičić uz prikaz probavnog sustava čovjeka. Zoja Kučuk i Vito Sinčić iz 8. a razreda osvijestili su nas o najčešćim pogreškama pri uporabi hrvatskog jezika.
Obrnute učionice završile su predavanjem o Prvom svjetskom ratu, a profesorice i profesori povijesti bili su Marko Žeželić, Hana Novosel, Petra Simčić i Roko Bralić iz 8. b razreda.
Na kraju svakog „sata“, profesori u ulozi učenika rješavali su kratku pisanu provjeru, a učenici u publici mogli su riješiti digitalni kviz. Nakon marende novi „učenici“ dobili su i zaslužene ocjene. Ako ste pomislili da su profesori kao učenici bili odlikaši, poslušni i pristojni, onda ste se gadno prevarili! ''Učenici'' su često upadali u riječ raznim pitanjima koja su bila nevezana za predavanja, ometali su nastavu i gađali se papirićima. Ukratko, ponašali su se vrlo slično kao i pravi učenici. Naravno, i ocjene su bile šarolike!
Slijedio je Talent show u kojem su prijavljeni učenici predstavili svoje talente i pokazali publici čime se vole baviti u slobodno vrijeme. Učenike su najavljivale voditeljice Lea Krstić (8. b) i Rita Rendić (5. b).
Sudjelovalo je čak petero harmonikaša, koji su odabranim skladbama razveselili publiku: Ivano Kinkela (5. a), Luka Šamanić (5. b), Damjan Tuhtan (6. a) te Luka Kršul i Ricardo Juretić (8. a).
U Likovnoj galeriji svoje prekrasne i maštovite likovne radove predstavili su nam Paola Stojadinović, Dora Kesić i Karlo Klobučar iz 5. razreda te Ivan Dugandžić iz 6. razreda.
Šestaš Borjan Tomić ugodno nas je iznenadio svojim talentom beatboxa, a petašica Victoria Grbac predivno je otpjevala pjesmu Ima li nešto.
Marko Žeželić, Roko Bralić i Teo Grubiša iz 8. b, Dora Puž i Hana Simčić iz 7. r. te Mateo Jović iz 6. b udružili su se u izvedbi pjesme Đurđevdan. Za upregnuti moždane vijuge, David Kanić (6. a) je programirao igricu u kojoj je publika aktivno sudjelovala.
Posljednja aktivnost bio je kviz Koliko se poznajemo?, a vodili su ga petaš Karlo i knjižničarka Mirela. Natjecale su se dvije skupine sa po sedam članova: jednu su činili profesori predmetne nastave, a drugu po jedan učenik iz svakog razrednog odjela.
Na kvizu smo saznali mnoge zanimljivosti o učenicima i učiteljima te odgovore na pitanja „Tko iz 5. razreda stanuje najbliže školi?“, „Koliko je čakavaca u sedmom razredu?“ ili „Koja profesorica igra badminton?“. Ispostavilo se da učenici ipak malo bolje poznaju profesore nego obrnuto. 😊
Toga dana svi su se dobro zabavili i bilo je uzbudljivo provesti jedan dan u školi na posve drugačiji način!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nastava na daljinu |
Odgoj i obrazovanje |
Lokalna i regionalna... |
Mediji |